Promocje
Domowy Mirt doniczkowy Myrtus Zwyczajny
Domowy Mirt doniczkowy Myrtus Zwyczajny
37,00 zł 35,00 zł
szt.
Produkt dnia
Geranium Pelargonium   Anginka Cytrynka M
Geranium Pelargonium Anginka Cytrynka M
24,99 zł
Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Pakowanie i wysyłka

Jak pakujemy?

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w uprawie roślin, wiemy jak ważne jest zabezpieczenie sadzonek do wysyłki. Dlatego w naszej ofercie posiadamy rośliny tylko w osłonkach. Proces pakowania w naszym sklepie jest uzależniony od pory roku, a paczki wysyłamy od poniedziałku do czwartku - w trosce o to, aby rośliny w sobotę i  niedzielę nie leżały na magazynach bez dostępu do wody, światła i powietrza.


Proces zabezpieczania sadzonek

Po sprawdzeniu dostępności roślin, przygotowujemy Twoją paczkę do spakowania. Rośliny następnie umieszczamy w foliach ochronnych, takich jakie znajdziesz w kwiaciarniach! Następnie Twoje rośliny są starannie umieszczane w folii bąbelkowej, którą formujemy roślince ,,daszek''. Zabezpiecza on nawet najdelikatniejsze liście. Jeśli pogoda na to pozwala, pomijamy ten krok (w wysokich temperaturach, folia mogłaby powodować zaparzenie rośliny).

Roślinkę w zabezpieczających bąblach lub w folii owijamy w mięciutką piankę, która świetnie nada roślinie sztywności i stworzy świetną konstrukcję w paczce, dzięki czemu roślina nie uszkodzi się. Tak zabezpieczoną roślinę umieszczamy w dobranym kartonie. Nasz zielony tobołek w kartonie uzupełniamy miękkimi kartonowymi ścinkami, które idealnie zabezpieczą roślinę przed poruszaniem się w paczce. Przy bardzo niskich temperaturach umieścimy w środku także specjalny wkład grzejący.

 Ostatni krok to oznaczenie paczki jako delikatnej. Jeśli pogoda nie sprzyja i temperatura na zewnątrz jest niska, owijamy paczkę dodatkowo czarną folią stretch. Przy mrozach zatrzymuje ona ciepło wkładu grzejącego w środku i tworzy roślince przyjazny mikroklimat. Dokładamy wszelkich starań, aby rośliny dotarły do Ciebie w jak najlepszym stanie. W razie niefortunnych zdarzeń i nieszczęśliwego losu paczki, chętnie służymy pomocą w naszym Biurze Obsługi Klienta!

 

 

Jesteś stałym klientem?
A może składasz duże zamówienie?

Dla naszych specjalnych klientów, a także do koszyków z większym zamówieniem zawsze dokładamy ciekawe gratisy! Duże zamówienie daje możliwość pokrycia przez nas także kosztów wysyłki. Doceniamy, że wybierają Państwo nasz sklep i serdecznie dziękujemy za zakupy z nami!

 

 

O wysyłce w pigułce

  • Rośliny wysyłamy od poniedziałku do czwartku - w trosce o Twoje rośliny, aby nie leżały na magazynach kurierskich.
    Paczka nadana w piątek spędziłaby sobotę i niedzielę w sortowni i na magazynach kurierskich, co spowodowałoby zaparzenie lub przymrożenie roślin; potrzebują one światła i powietrza, więc dwa dni spędzone w zamknięciu niekorzystnie wpłynęłyby na stan roślin.

 

  •  W bardzo niskich i bardzo wysokich temperaturach wstrzymujemy się z wysyłką do poprawy pogody.
    Planti House Twoje paczki zawsze stara się nadać jak najszybciej. Nasz ogólny czas nadania paczki wynosi do 3 dni roboczych. Należy jednak pamiętać, że kupują państwo żywe rośliny. Czasami ekstremalne warunki naszego klimatu mogą ten czas wydłużyć.

 

 

 

  • Koniecznie trzeba skontrolować przesyłkę po odbiorze.
    W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane prosimy w obecności kuriera sprawdzić zawartość przesyłki. Jeżeli towar jest uszkodzony, prosimy NIE przyjmować przesyłki i sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z Biurem Obsługi Klienta sklepu plantihouse.pl w celu wyjaśnienia sprawy.
    Plantihouse.pl ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji (gwarancji). Jeżeli zdarzy się, że Poczta nie dostarczyła przesyłki to po 14 dniach od daty wysłania Plantihouse.pl reklamuje przesyłkę, a do Klienta wysyłamy natychmiast ponownie zamówiony towar.

 

*obecne zdjęcia przedstawiają sposób pakowania w okresie jesienno-zimowym - ilość warstw i zabezpieczeń będzie się różnić w zależności od warunków pogodowych.

 
Pakowanie roślin do wysyłki w sklepie internetowym jest jednym z kluczowych elementów. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, wiemy jak zapakować kwiaty.

 

 

Dlaczego jest to takie ważne ? 

Naszą pasją są rośliny, dlatego ich bezpieczny transport pod Państwa adres to nasz priorytet. 


image by rawpixel. com

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl