




Jak pakujemy?
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w uprawie roślin, wiemy jak ważne jest zabezpieczenie sadzonek do wysyłki. Dlatego w naszej ofercie posiadamy rośliny tylko w osłonkach. Proces pakowania w naszym sklepie jest uzależniony od pory roku, a paczki wysyłamy od poniedziałku do czwartku - w trosce o to, aby rośliny w sobotę i niedzielę nie leżały na magazynach bez dostępu do wody, światła i powietrza.
Proces zabezpieczania sadzonek
Po sprawdzeniu dostępności roślin, przygotowujemy Twoją paczkę do spakowania. Rośliny następnie umieszczamy w foliach ochronnych, takich jakie znajdziesz w kwiaciarniach! Następnie Twoje rośliny są starannie umieszczane w folii bąbelkowej, którą formujemy roślince ,,daszek''. Zabezpiecza on nawet najdelikatniejsze liście. Jeśli pogoda na to pozwala, pomijamy ten krok (w wysokich temperaturach, folia mogłaby powodować zaparzenie rośliny).
Roślinkę w zabezpieczających bąblach lub w folii owijamy w mięciutką piankę, która świetnie nada roślinie sztywności i stworzy świetną konstrukcję w paczce, dzięki czemu roślina nie uszkodzi się. Tak zabezpieczoną roślinę umieszczamy w dobranym kartonie. Nasz zielony tobołek w kartonie uzupełniamy miękkimi kartonowymi ścinkami, które idealnie zabezpieczą roślinę przed poruszaniem się w paczce. Przy bardzo niskich temperaturach umieścimy w środku także specjalny wkład grzejący.
Ostatni krok to oznaczenie paczki jako delikatnej. Jeśli pogoda nie sprzyja i temperatura na zewnątrz jest niska, owijamy paczkę dodatkowo czarną folią stretch. Przy mrozach zatrzymuje ona ciepło wkładu grzejącego w środku i tworzy roślince przyjazny mikroklimat. Dokładamy wszelkich starań, aby rośliny dotarły do Ciebie w jak najlepszym stanie. W razie niefortunnych zdarzeń i nieszczęśliwego losu paczki, chętnie służymy pomocą w naszym Biurze Obsługi Klienta!
Jesteś stałym klientem?
A może składasz duże zamówienie?
Dla naszych specjalnych klientów, a także do koszyków z większym zamówieniem zawsze dokładamy ciekawe gratisy! Duże zamówienie daje możliwość pokrycia przez nas także kosztów wysyłki. Doceniamy, że wybierają Państwo nasz sklep i serdecznie dziękujemy za zakupy z nami!
O wysyłce w pigułce
- Rośliny wysyłamy od poniedziałku do czwartku - w trosce o Twoje rośliny, aby nie leżały na magazynach kurierskich.
Paczka nadana w piątek spędziłaby sobotę i niedzielę w sortowni i na magazynach kurierskich, co spowodowałoby zaparzenie lub przymrożenie roślin; potrzebują one światła i powietrza, więc dwa dni spędzone w zamknięciu niekorzystnie wpłynęłyby na stan roślin.
- W bardzo niskich i bardzo wysokich temperaturach wstrzymujemy się z wysyłką do poprawy pogody.
Planti House Twoje paczki zawsze stara się nadać jak najszybciej. Nasz ogólny czas nadania paczki wynosi do 3 dni roboczych. Należy jednak pamiętać, że kupują państwo żywe rośliny. Czasami ekstremalne warunki naszego klimatu mogą ten czas wydłużyć.
- Koniecznie trzeba skontrolować przesyłkę po odbiorze.
W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane prosimy w obecności kuriera sprawdzić zawartość przesyłki. Jeżeli towar jest uszkodzony, prosimy NIE przyjmować przesyłki i sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z Biurem Obsługi Klienta sklepu plantihouse.pl w celu wyjaśnienia sprawy.
Plantihouse.pl ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji (gwarancji). Jeżeli zdarzy się, że Poczta nie dostarczyła przesyłki to po 14 dniach od daty wysłania Plantihouse.pl reklamuje przesyłkę, a do Klienta wysyłamy natychmiast ponownie zamówiony towar.
*obecne zdjęcia przedstawiają sposób pakowania w okresie jesienno-zimowym - ilość warstw i zabezpieczeń będzie się różnić w zależności od warunków pogodowych.
Pakowanie roślin do wysyłki w sklepie internetowym jest jednym z kluczowych elementów. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, wiemy jak zapakować kwiaty.
Dlaczego jest to takie ważne ?
Naszą pasją są rośliny, dlatego ich bezpieczny transport pod Państwa adres to nasz priorytet.
image by rawpixel. com