Produkt dnia
Geranium Pelargonium   Anginka Cytrynka M
Geranium Pelargonium Anginka Cytrynka M

24,99 zł

Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Pytania i odpowiedzi

 

  • Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę ?

    Na karcie produktu jest określony czas wysyłki rośliny (średni czas wysyłki to 1-3 dni robocze). Należy pamiętać, że zamówienia wysyłamy od poniedziałku do czwartku (w trosce o rośliny, aby nie leżały na magazynach kurierskich).
    Aby dowiedzieć się więcej, zapraszamy do zakładki ,,czas realizacji zamówienia".

  • Jak mam opiekować się rośliną ? 

    W naszym sklepie każda roślina zawiera opis z tajnikami pielęgnacji. Znajdziesz tam wszystkie najważniejsze informacje, a w razie dalszych wątpliwości trzeba skonsultować się z naszym biurem obsługi klienta (Kontakt).

  • W czym dostarczane są rośliny?

    Każda roślina rośnie w plastikowej doniczce przemysłowej i właśnie w niej są rośliny, które wysyłamy. Roślinkę najlepiej przesadzić, ale można ją także tymczasowo pozostawić w osłonce plastikowej. Rośliny zabezpieczamy przed uszkodzeniami i nadajemy w kartonowych pudełkach ze specjalnym oznaczeniem.

  • Co z wysypanym podłożem?

    Staramy się jak najlepiej chronić rośliny przed wysypywaniem się podłoża. Jednak gęste roślinki czasami uniemożliwiają całkowite zakrycie podłoża i odrobina może się wysypać w paczce. W żaden sposób nie szkodzi to roślince! Wystarczy podłoże dosypać,
    lub przesadzić całkowicie do nowego pojemnika wedle zaleceń. Usypane podłoże nie podlega reklamacji - niestety w podróży może się to zdarzać i nie zagraża to życiu rośliny.
  • Czy zamówienie można odebrać osobiście ? 

    W naszym sklepie oferujemy sprzedaż tylko i wyłącznie wysyłkową.
  • Czy rośliny są zabezpieczane do wysyłki ?

    Wiemy, jak istotną kwestią jest bezpieczny transport roślin, dlatego wszystkie sadzonki które do Państwa wysyłamy są starannie zapakowane na czas wysyłki. Rodzaj i sposób pakowania jest zależny od temperatury. 

  • Czy posiadamy sklep stacjonarny ?

    Niestety PlantiHouse jest tylko i wyłącznie sklepem internetowym. 


  • Czy posiadamy instagram ?

    Tak, znajdą nas państwo pod nazwą ph_plantihouse - serdecznie zapraszamy ! 

  • Czy macie roślinki bezpieczne dla zwierząt ?

    Tak ! Zapraszamy do naszego bloga, w którym napisaliśmy artykuł o roślinach, które nie zaszkodzą naszym pupilom.
    Warto odwiedzić także naszą kategorię w menu poświęconą właśnie bezpiecznym roślinkom.

  • Kiedy będzie dostępna roślina (...) ?

    Nasze roślinki na bieżąco dowozimy i dokładamy do naszego asortymentu - jeśli na stronie roślinka może widnieć jako niedostępna lub chwilowo niedostępna. Tutaj czas na pojawienie się rośliny może znacznie się różnić. Najczęściej będzie to kilka dni, tygodni, lub dopiero kolejny sezon wzrostu rośliny.

  • Co jeśli roślina ma szkodnika?

    Wszystkie nasze rośliny pochodzą z zaufanego źródła, posiadają paszporty i są zdrowe. Weryfikujemy rośliny przed wysyłką
    i 99% roślin jest w idealnym stanie. W przypadku wystąpienia szkodnika, należy zgłosić swoje zamówienie do zwrotów i reklamacji, lub zadzwonić do naszego biura obsługi klienta. Obecność szkodnika podlega reklamacji.
     
  • Roślina uszkodzona w trakcie dowozu?

    Jeśli zamówione rośliny przyjechały w wątpliwym stanie, należy to jak najszybciej zgłosić to do naszego biura obsługi klienta.
    Jeśli stan rośliny jest niezgodny ze standardem taka roślinka zostaje przyjęta na reklamację.
    Czasami zdarzy się, że trzeba będzie usunąć uschniętego listka, lub podlać roślinkę i dać się jej zaaklimatyzować.
    Nasze rośliny są jednak duże, więc utrata listka im nie szkodzi, a niektóre rośliny same z siebie naturalnie często gubią liście lub płatki kwiatów (np. rośliny rabatowe).

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl