Produkt dnia
Geranium Pelargonium   Anginka Cytrynka M
Geranium Pelargonium Anginka Cytrynka M

24,99 zł

Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

PlantiHouse

 

Sklep PlantiHouse oferuje możliwość zwrotu towaru do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Konsumentowi przysługuje  termin odstąpienia od umowy wynikający z ustawy – 14 dni od dnia wejścia przez Konsumenta w posiadanie Towaru lub od dnia w którym wskazana przez Klienta osoba trzecia, inna niż przewoźnik weszła w posiadanie Towaru. Zgodnie z "Ustawą z dnia 02.03.2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny",(Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2, konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od otrzymania towaru. Rezygnacja może być częściowa lub z całego zamówienia.

Konsument zobowiązany jest zwrócić Towar w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Prosimy o dołączenie dowodu zakupu (oryginał paragonu lub faktury VAT). Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Konsumenta. Zwrot Towaru (koszt odesłania Towaru do Sklepu) odbywa się na koszt Konsumenta.

UWAGA: Sklep PlantiHouse nie odbiera żadnych przesyłek pobraniowych.

Więcej informacji w regulaminie §8 Konsumenckie prawo odstąpienia.

UWAGA: Prosimy aby Klient poinformował Plantihouse o zwrocie towaru mailowo lub telefonicznie.

Następnie prosimy o wydrukowanie i uzupełnienie formularza zwrotu towaru i dołączenie go do paczki z odsyłanym towarem.

Pobierz Formularz zwrotu (.pdf).

 

Pamiętaj, że prawo odstąpienia, o którym mowa, nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827), w tym umów:

    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (dotyczy również żywych roślin)

    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    4. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

    5. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    6. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

 Więcej szczegółowych informacji znajdziesz w Regulaminie. 

 

 

Zgłoszenie reklamacyjne

Towary oferowane przez PlantiHouse posiadają gwarancję producenta. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem. Reklamacja towaru polega na zgłoszeniu obsłudze sklepu informacji o usterce przez formularz reklamacyjny, następnie wysłaniu produktu wraz z opisem reklamacji, (prosimy od dołączenie dowodu zakupu - paragon lub faktura) na adres biura firmy. Koszty wysyłki pokrywa kupujący.

Uwaga: PlantiHouse nie odbiera przesyłek pobraniowych oraz wysłanych na koszt odbiorcy. Po otrzymaniu informacji o reklamacji od Klienta i towaru stanowiącego przedmiot reklamacji wraz z opisem, firma Asport Group Sp. z o.o. Sp. komandytowa - PlantiHouse.pll jest zobowiązana do ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni. Termin naprawy lub wymiany towaru zależy od producenta i wynosi ok. 1 do 2 miesięcy.

UWAGA: Prosimy aby Klient w pierwszej kolejności poinformował Plantihouse o reklamacji towaru mailowo lub telefonicznie, najlepiej jednocześnie przesyłając zdjęcie uszkodzonego towaru.

Pobierz Formularz zgłoszenia reklamacyjnego

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl